Na torze (140) | Na drodze (96) | W garau (94) | Wydarzenia (66) | Poza autem (34) | Testy aut (20) | Karting (16) | Testy (14) |

W garau (94)

Adaptacyjny tempomat, radar i asystent toru jazdy w Audi Q5

2013-06-19|W garau|Komentarze: 5

Tempomat adaptacyjny w Audi Q5 miniaturkaTempomat, znane i lubiane urzdzenie utrzymujce sta prdko jazdy. Adaptacyjny tempomat, w oparciu o radar sam hamuje przed poprzedzajcymi autami i pniej przyspiesza do ustalonej prdkoci. Radar, poza wspomaganiem tempomatu przede wszystkim ostrzega o kolizjach, moe te sam hamowa. Asystent toru jazdy ostrzega i koryguje zjazd z pasa ruchu.

czytaj dalej »

Audi z USA w Polsce odc.2

2013-06-15|W garau|Komentarze: 17

Uszkodzone Audi z USA w warsztacie PolsceUszkodzone Audi A4 z USA zostao ju przetransportowane do naszego kraju... Jest to drugi odcinek cyklu pt. Audi z USA w ktrym opisuj dowiadczenia czytelnika, ktry na aukcji firmy ubezpieczeniowej z USA kupi uszkodzone auto. W tym odcinku o kosztach na Litwie, o tym czy uszkodzenia odpowiadaj tym co byo wida na zdjciach, oglnym stanie auta i wstpnej ocenie mechanika.

czytaj dalej »

Launch control, czyli ruszanie z kopyta przy skrzyni s-tronic w Audi A4

2013-05-05|W garau|Komentarze: 12

Audi ruszanie na nieguJednym z argumentw przeciw skrzyniom automatycznym jest to, e lamazarnie ruszaj a ruszy z piskiem opon to ju w ogle si nie da. Jedno i drugie to nieprawda. Mowa jest o dwusprzgowej, 7-biegowej skrzyni automatycznej s-tronic w Audi A4 (B8).

czytaj dalej »

Co mi si podoba w Audi A4... o dodatkach, szczegach, niezbyt istotnych elementach

2013-01-17|W garau|Komentarze: 112

Podobajce si elementy w Audi A4 B8Niedawno byo o tym co mi si nie podoba, teraz o tym co mi si podoba a nie jest za bardzo zwizane z istot auta, za ktre uznaj mix silnik&napd&skrzynia. Te podstawowe elementy bd opisywa innym razem, teraz o rnych cieszcych oko czy ucho dodatkach, drobnostkach umilajcych jazd.

czytaj dalej »

Co mnie irytuje i nie podoba si w Audi A4

2013-01-05|W garau|Komentarze: 34

Elementy w Audi A4 B8O tym co mnie boli i gniecie w A4 B8. Na co dzie i najbardziej to trzask manetki kierunkowskazu, dalej niepenosprawna klimatyzacja, samo-wyczanie si przycisku samo-wczajcego hamulec postojowy, pokrteka od lusterek i na kierownicy, plastikowe manetki do zmiany biegw...

czytaj dalej »

Audi z USA odc.1

2012-12-19|W garau|Komentarze: 31

Uszkodzony przd Audi A4 B8 face-lifting uszkodzone w USAWanie z USA pynie do nas Audi A4, po faceliftingu, zakupione na aukcji firmy ubezpieczeniowej. W stanie takim jak wida, czyli uszkodzone, czyli w takim stanie w jakim zwykle s importowane auta tego pokroju z USA.

To jest pierwszy odcinek z cyklu pt. Audi z USA, ten i kolejne bd powstaway na podstawie dowiadcze czytelnika bloga, ktry zakupi sobie to auto i ktrym po naprawie bdzie jedzi. Zgodzi si na anonimowy opis caej procedury jak i udzielania odpowiedzi na pytania.

czytaj dalej »

Jak zrozumie ubezpieczenie auta?

2012-12-06|W garau|Komentarze: 23

Jestem w stanie zaakceptowa kad cen jakiego produktu czy usugi, tzn. tumaczenie dlaczego tak drogo. Co jest tasze, co innego drosze i zwykle s jakie tego powody. Drosze auta maj adniejsze logo, tasze maj brzydsze. W ASO jest droej bo maj WiFi i myj auto po serwisie. Te same paliwo z Orlenu na stacji Shell bdzie o wiele drosze ni na Bliska, oczywiste. Jak wspomniaem, cen wszystkiego mog zaakceptowa, za wyjtkiem... ubezpieczenia auta.

czytaj dalej »

Po pierwsze zmniejsz mas!

2012-11-30|W garau|Komentarze: 8

Audi A4 na skupie zomu

Masa to zuo... w moim przypadku 1600 kg za... zrzucenie nadmiarowych kilogramw to najlepszy tuning auta, same zalety, prawie bez wad...

czytaj dalej »

Koszty przegldw serwisowych Audi A4

2012-12-01|W garau|Komentarze: 166

Ksika przegldw serwisowych Audi z piecztkami

O kosztach przegldw w ASO. Konieczno drogiego serwisu w ASO dla utrzymania gwarancji jest czsto powtarzanym argumentem przeciw zakupie nowego auta. czytaj dalej »

Gratisowe konie mechaniczne w silniku 2.0 TFSI Audi

2012-11-28|W garau|Komentarze: 163

Audi A4 B8 2.0 TFSI quattro na hamowni

Na pytanie o moc silnika czsto odpowiadaem "seryjne 211 KM, ale jedzie jakby mia ze 250". Porwnujc swoje wystpy na torze z innymi zawodnikami podejrzewaem e tej mocy jest troszk wicej ale bardziej odpowiadaa mi opcja, e to ja tak szybko jad z seryjnymi 211 KM, a nie, e jakie gratisowe konie mi w tym pomagaj. "Niestety" na hamowni wysza moc 236 KM...

czytaj dalej »