Na torze (140) | Na drodze (96) | W garażu (94) | Wydarzenia (66) | Poza autem (34) | Testy aut (20) | Karting (16) | Testy (14) |

Śnieżny trening na Torze w Lublinie - 3 grudzień 2012

Śnieżny drift na torze w Lublinie

Wrzucam nagrania ze śnieżnego treningu na Torze w Lublinie, z 3 grudnia 2012. Na początek Sti...

...Audi 80 quattro...

..."zwykła" Impreza WRX...

Moja jazda

Muszę jeszcze trochę potrenować :] przy czym aby nikomu nie przyszło do głowy porównywać mojej jazdy do tego Sti czy Audi 80, tam siedzą bardzo dobrzy zawodnicy.

Jak zwykle mam coś na swoje usprawiedliwienie, tj. hamulec ręczny na przycisk "nie działa" podczas takiej jazdy, bo zaciągnięcie go jednocześnie włącza wcześniej wyłączone systemy trakcyjne. Czyli przed zakrętem trzeba próbować tak "z jazdy" zarzucić tyłem, i to tak średnio mi wychodziło. Kręty ten tor, miejsca za wiele nie ma między kolejnymi zakrętami. Niezbyt mi szło wchodzenie z jednego zakrętu w drugi i dalej w trzeci. Poza tym nikt mnie nie kamerował, a ze środka nie widać kręcących się kół, nawet mały poślizg nagrywany z zewnątrz jest fotogeniczny... tak sobie to tłumacze... :]

I jeszcze zawracanie "prawie jak RWD"...

...i jeszcze nagranie innego nagrywacza...

Podsumowując, spadł śnieg (choć już pewnie tor jest czarny), ale spadnie kolejny... zatem należy monitorować terminy treningów i przyjeżdżać na tor... tutaj nagrania z letniego treningu na torze w Lublinie, jada Sti i BMW 3 z kierownikiem z Audi 80 quattro...

...i jeszcze ujęcia...

Ogień STI na śnieżnym torze w Lublinie

Drift Audi 80 na śnieżnym torze w Lublinie

Śnieżny wieczorny trening na Torze w Lublinie

7 grudzień 2012

Komentarze (25) skocz na koniec

Breezy, 2012-12-05, 15:35
Aż przypomniała mi się przeróbka pewnej kolędy :D

Przyszli znaleźli BMW w rowie. Nie miało trakcji - każdy to powie. Tylko quattro doda biegu. Na asfalcie i na śniegu. W każdą pogodę
c5tourer, 2012-12-05, 16:14
Spalacz: a tak z innej beczki, to kiedyś słyszałem że mieli zamknąć ten tor, bo się mieszkańcy buntowali, że za głośno. Coś wiesz w tej sprawie?
Linxus, 2012-12-05, 16:19
Oj spalacz, spalacz. Na co Ci to audi ;)? Ani to ręcznym podciąć, ani lewą nogą... :P

BTW Mnie kusi bo mam do wyrwania A6 C4 2.8 Quattro do wyrwania w fajnej cenie... Gdyby nie ten brak funduszy. Zresztą ciężko by się i tak z tego rajdówkę robiło...
, 2012-12-05, 16:23
@c5tourer, tak, to był ostatni pełny sezon na tym torze ;( tor już od dłuższego czasu jest własnością dewelopera i chyba tylko zastój w nieruchomościach powoduje to, że jeszcze nie wykopano tam fundamentów pod bloki... deweloper może z dnia na dzień zamknąć tor, ale przez najbliższe miesiące mamy jeszcze jeździć...
, 2012-12-05, 16:24
@Linxus, trzeba się nauczyć ustawiać tył z jazdy, przyda mi się to też na suchym ;)
Linxus, 2012-12-05, 21:12
No jasne, że tak! Scandinavian flick lub próbować większej prędkości z ujęciem :)
Konrad S, 2012-12-05, 21:26
Scandinavian flick to tylko z wyłączonym absem. Zresztą bez całkowitej dezaktywacji elektoniki w swoim audi nie zrobisz ani heel & toe ani LFB a to podstawowe techniki ustawiania auta w zakręt.
mrrr, 2012-12-06, 00:06
Heel & toe to podstawowa technika ustawiania auta w zakręt?! o_O

internety każdego dnia mnie zaskakują... normalnie słynny cytat z Lema się ciśnie na klawiaturę...
zielony, 2012-12-06, 16:16
Czyli Panie *spalaczu* tor jest otwarty i można sobie normalnie wjechać pojeździć ?
, 2012-12-06, 16:22
Inaczej, klucze do bramy wjazdowej ma Automobilklub i wjechać można na tor wtedy kiedy Automobilklub organizuje jakąś imprezę, trening, pojeżdżawkę... najlepiej śledzić informację na profilu Driveart: http://www.facebook.com/driveartpl
Konrad S, 2012-12-06, 23:02
EOT ze względu na chamskie zachowanie mrr, ale H&T może mieć zastosowanie do ustawiania auta do zakrętu, czego oczywiście w audi nie wykorzystasz z wiadomych względów.
mrrr, 2012-12-07, 00:16
Taaa, kierunkowskazy też mają zastosowanie do ustawiania auta do zakrętu...
Krusz, 2012-12-07, 17:38
Czy wpadając FWD nie będzie się na torze bardzo przeszkadzało całej reszcie? Bo na filmach widzę, ze większość to 4x4 które takie zakręty biorą dwa razy szybciej stawiam :)
, 2012-12-07, 18:37
@Krusz, oczywiście, że nie będzie... przyjeżdżaj śmiało... w ramach 4x4 też jest bardzo duży rozstrzał prędkości, jedni są bardzo szybcy, inni trochę mniej... poza tym na torze jest sporo *objazdów*, tras na skróty, jak się robi korek to łatwo bo ominąć więc nikt nikomu na zderzaku z przymusi nie siedzi...
pwen, 2012-12-07, 22:19
Nie dość że zwykły wrx to jeszcze nie zawodnik.... ech... :-) ale co prawda to prawda :-)
, 2012-12-07, 22:27
Dzisiaj było bardzo ślisko, ciężko było się utrzymać na torze... w wielu zakrętach tor został poszerzony o metr czy dwa za tarkę :)
Krusz, 2012-12-08, 01:28
Pewnie pod koniec grudnia/na początku stycznia wpadniemy tam do was kilkoma Alfami :)
Przy czym ja może pożyczę Subaru (4x4, Dizel, Kombi :D ) ale kilku kolegów też wykazało zainteresowanie...
, 2012-12-08, 11:15
Dlaczego tak późno, Alfy stoją w serwisach? :] hyhyh... przyjeżdżajcie na pierwszy wolny termin, ze śniegiem różnie może być...
mrrr, 2012-12-08, 11:31
@Spalacz: jedziesz jutro do Ułęża się poślizgać?
, 2012-12-08, 11:41
@mrrr, nie mogę, najpewniej będę miał zajęty dzień gościnnymi sprawami... ale gdyby miało się coś zmienić to i tak pojechałbym na nasz lubelski śnieżny Time Attack... w niedzielę jest:
10-13 - treningi
13-16 - jazda na czas
całość: 80 zł
Krusz, 2012-12-08, 19:20
A bo mnie w kraju aktualnie nie ma to i ciężko wpaść na weekend do Lublina :)
, 2012-12-10, 10:13
@mrrr, widzę, że w Ułężu byłeś, i jak było?
mrrr, 2012-12-10, 10:40
@Spalacz: była beczka, nie było pomiaru czasu, więc niczego nie straciłeś ;) nic się nie działo, żadnych tłustych dzwonów, nawet nikt nie strzelił dacha... nuuuda.

Jadę również 15 grudnia, jeśli utrzyma się śnieg.
, 2012-12-10, 10:44
15 grudnie jest u nas Kryterium Asów, w którym oczywiście nie jadę, ale jako kibic się wybierałem... sam nie wiem...
szkoda, że nie ma tego pomiaru, fajny, długi tor, byłoby co mierzyć... jak już urwać zderzak w ferworze walki, a nie tak bez celu...
mrrr, 2012-12-10, 10:58
Fajny i długi, ale warunki nie sprzyjały pomiarowi - zmieniały się przy każdym przejeździe, było coraz więcej lodu, coraz mniej słupków i opon, wyjścia z zakrętów przesuwały się coraz głębiej w pejzaż, miejscami celowo był zmieniany układ opon, żeby nie jeździć po lodzie, tylko po białym. Ogólnie impreza raczej nastawiona na jazdę bokiem do przodu, zabawę i wyszalenie się niż na jazdę na czas...

Napisz komentarz

Autor *

Strona

Komentarz *