Na torze (140) | Na drodze (96) | W garażu (94) | Wydarzenia (66) | Poza autem (34) | Testy aut (20) | Karting (16) | Testy (14) |

Rally Sprint Cartmax na Torze w Lublinie 2012

Auta przygotowane do startu na Rally Sprint Cartmax 2012 w LublinieRally Sprint Cartmax ukończyłem na 25. miejscu, odległym, ale ciężko było pojechać szybciej. Nie chciało mi się zmieniać opon na semi-slicki, ale następnym razem już zmienię. Niby było OK, ale wyprzedziło mnie kilku zawodników, których to ja wyprzedziłem na ostatniej imprezie. Na dodatek omal nie przegrałem prestiżowego pojedynku w ramach quattro...

Dla osób niezorientowanych, Rally Sprinty to imprezy dla amatorów, którzy własnym autem chcieliby pojeździć na torze. Czasami ktoś tam opowiada, że u nas to lipa z torami, nie ma gdzie pojeździć, itd.. no to właśnie nie ma lipy, da się jeździć, są imprezy pt. rally sprint.

Clio, Sierra, Evo na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Auta przed startem na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

WC przed startem na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

W relacjonowanym Rally Sprincie walczono o Puchar Cartmaxu, czyli lubelskiego krytego tory kartingowego, na którym ja sporo jeździłem (relacje i informacje na blogu). Polecam jazdę gokartami, doświadczenia tam zebrane bardzo pomagają podczas jazdy na torze normalnym autem. Chodzi o sposób pokonywania zakrętów i ogólną płynność jazdy. Ja cały czas staram się jechać po lubelskim torze tak jak bym miał jechać gokartem, cały czas mi to do końca nie wychodzi i przez to sporo tracę...

Reklama Cartmax na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Co do opon to też jest taka kwestia, że drogówki ciągle maję te 2 mm swojego żywota i szkoda mi ich wyrzucać, chciałbym je jak najszybciej zedrzeć. Z drugiej strony, gdy jeżdżę coraz płynniej to i opony mniej się zdzierają... takie błędne koło ;) no ale już na kolejnym rally sprincie będę miał te semi-slicki...

Opona Audi A4 quattro na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Co do quattro, to ścigam się z kolegami z Audi 80 quattro, które udało mi się pokonać jedynie dzięki przewadze z pierwszego okrążenia, w ostatnich dwóch próbach, gdy już każdy z nas był w swojej szczytowej formie to sromotnie przegrałem...

Audi 80 quattro na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

...na torze mamy podobne wyniki, choć przyzwyczaiłem się, że to ja jestem troszkę szybszy ;]

Audi A4 quattro na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

...ale chyba najwyższy czas zmienić przyzwyczajenia... nie dotyczy to oczywiście mokrej czy śniegowej nawierzchni, tutaj jednak przegrywałem...

...nie udało mi się po raz pierwszy w historii wygrać z kolegą Tomkiem z Subaru Imprezy... ale mam już na niego sposób, tj. nie podpuszczać go, nie rozmawiać z nim przed daną próbą, wtedy on jakoś mniej się stara i przegrywam z nim tylko o kawałek sekundy, a jeżeli coś tam wspominam, że "teraz w końcu wygram, teraz zobaczymy kto szybszy!" no to potrafi mi odjechać o 1,5 sek!

Subaru Impreza Tomka na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Te moje 25. miejsce (70 zawodników, 61 na mecie), czyli trochę nad połową to chyba takie moje właściwe położenie w tabeli przy aktualnych oponach, i seryjnej całej reszcie. To trzeci z rzędu rally sprint w podobnych warunkach pogodowych, w którym próbuję jechać szybciej, poprawić tor jazdy, ale chyba bez większych efektów. Ostatnio udało mi się wyprzedzić kolegę w żółtym MG ZR...

MG ZR na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

...czy kolegę w Nissanie Primera, i jeszcze chyba jednego zawodnika i zawodniczkę, ale teraz to oni, po staremu, byli szybsi...

...ale za to udało mi się pojechać szybciej niż taki o to kolorowy, rajdowo-wyścigowy Ford Escort...

Ford Escort na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

...oraz w tabeli jestem wyżej niż szybkie Alfa Romeo 156! dojeżdżające w czołówce kolejnych rally sprintów...

Alfa Romeo 156 na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

...jak to? Alfie przytrafiła się eksploatacyjna usterka...

Usterka z kołem Alfa Romeo 156 na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

...ale będzie sprawna na kolejną imprezę i tak łatwo już jej nie wyprzedzę :]

Na 13 zawodników w grupie "profi" zająłem 10. miejsce, wyprzedziłem trzech zawodników jadących Imprezą, która żadnych przeszkód na drodze i poza nią się nie boi...

Subaru Impreza z połamanym zderzakiem na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

...dlaczego nikogo więcej nie wyprzedziłem? no, opony, moja stała wymówka... a poza tym to chyba też katalogowo mam najmniejszą moc, najcięższe auto, najbardziej miękkie zawieszenie, itd...

Gościnne wyprzedzanie

Oczywiście muszę zaznaczyć, że wyprzedziłem też kolegę Mikołaja (Audi A3) i Przemka (Opel Astra) ;] który startowali w wirtualnej kategorii aut "nie-ruszanych", w podkategorii "diesel" ;) o ile się nie mylę to byli oni pierwszymi osobami, które w jakimś stopniu udało mi się zwabić na tor... a przyjechali aż z Warszawy, i jeździli do samego końca, i przyjechać mają też następnym razem... i była to ich pierwsza wizyta na torze w roli kierowcy własnego auta...

Audi A3 Mikołaja na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Opel Astra Przemka na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

...może następnym razem mnie wyprzedzą ;]

Wyniki RS Cartmax

Wyniki RS Cartmax 2012 w Lublinie

1. i 2. miejsce zajęło Evo, które ostatnio wygrywa każdy Rally Sprint na którym się pojawi... choć tym razem nastąpiła zamiana kierowców na podium, szybszy dostał 5 sek. kary...

Zwycięskie Evo na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

3. miejsce zajęło drugie Evo, które jako jedyne w stawce mogło powalczyć z tym pierwszym :] (komentarz redaktora: łaaa... cóż za odkrycie!) to nowy zawodnik na lubelskiej imprezie i na podstawie czasów kolejnych prób widać, ze owy zawodnik wkręcał się w tor, poprawiał swoje rezultaty, a na ostatniej próbie był najszybszy...

Drugie Evo na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

4. miejsce zajął zawodnik w Subaru Imprezie, którego też chyba pierwszy raz widziałem, i który też z każdym okrążeniem odrabiał dystans do zwycięskiego Evo... gdyby więcej trenował w naszych zakrętach to pewnie mógłby walczyć o zwycięstwo? albo chociaż o drugie miejsce... te 5 sek. kary dla Evo z 2. miejsca trochę zamazuje obraz...

Niebieska Subaru Impreza na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

5. miejsce zajął kolega w Hondzie Civic, który to cały czas w czołówce dojeżdża... te 5. miejsce to zarazem 1. miejsce po odjęciu aut grupy 5. (profi), grupy, która nie jest klasyfikowana w automobilklubowych rankingach całorocznych zmagań...

Honda Civic VTEC na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

6. miejsce zajął kolega w Clio, bardzo dobry rezultat! do Civica stracił co prawda 4 sek. ale powyprzedzał zawodników siedzących mu na ogonie, czyli w sumie 1 i 3 sek. po pięciu okrążeniach...

Renault Clio w zakręcie na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Renault Clio na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

7. miejsce przypadło zawodnikowi w Toyocie MR2... szybka ta Toyota...

Toyota MR2 na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

8. miejsce dla zawodniczki w fachowym Citroenie C2 (silnik 1,6, moc 190 KM), która jeździ w różnorakich ogólnopolskich imprezach...

Citroen C2 na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Citroen C2 przed startem na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

...i kolejne miejsca...

Citroen Saxo srebrny na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

BMW E36 na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Honda Civic startująca na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Citroen Saxo na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Subaru Impreza w zakręcie na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Honda S200 na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Ople Astra z klatką na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Honda Civic autoholik na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Nadkole Honda Civic autoholik na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Subaru Impreza granatowa na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Renault Clio Sport srebrny na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

...teraz Honda Civic, zdjęcia brak...

Peugeot 106 na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Subaru Impreza Tomka na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

MG ZR na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Subaru Impreza w kolejce do startu na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

...teraz Nissan Primera, zdjęcia brak...

...i w końcu ja... zdjęcia autorstwa Michała...

Audi A4 w czasie jazdy na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Auta nie-ruszane

Auta nie-ruszane to auta bez jakichkolwiek modyfikacji technicznych, dozwolona jest jedynie zmiana opon, przy czym za wyjątkiem pełnych slicków. Intencją tworzenia takiego zestawienia jest oczywiści to, abym ja w tym rankingu był jak najwyżej, a nie jakieś tam 25. miejsce. A jak napiszę, że byłem pierwszy, drugi czy trzeci wśród aut zupełnie seryjnych to inaczej to przecież wygląda ;)

W zestawieniu mogą pojawić się błędy, bo czasami ciężko będzie rozpoznać niemodyfikowane auto, szczególnie jeżeli będzie w miarę nowe (starsze modele są raczej wszystkie dłubane), nie będzie miało naklejek startowych, czy innych Motulów...

...modyfikacji zawieszenia na pierwszy rzut obiektywu nie da się rozpoznać, łatwiej gdy auto musi zjechać na pobocze... (ps. zdjęcie Michała)

Citroen Saxo z kołem w górze na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Z pierwszej 25-tki najmniej zmian ma chyba Subaru Impreza kolegi Tomka, gościnnie umieszczę go na pierwszym miejscu tego zestawienia bo głupio mi siebie dawać na początek, a poza tym Tomek jeździ na zwykłych oponach, o ile Bridgestone Potenza RE070 można tak określić... zatem jeszcze raz jego zdjęcie, tym razem autorstwa Michała...

Niebieska Subaru Impreza Tomka na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

...jeżeli pomijamy koła i opony to co prawda Honda S2000 wygląda na "zwykłą", ale ciężki te felgi zignorować, no i pewnie też ta "klatka" to tak bez powodu nie jest...

Honda S2000 z klatką na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

...Toyota MR2 też wygląda na seryjną, ale coś za szybko jeździ, wypytam się przy następnej okazji...

Toyota MR2 na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

...zatem 2. miejsce przypada mi... na dodatek miałem opony najbardziej seryjne z seryjnych...

Mazda MX-5 pewnie "ruszana", ma naklejkę na drzwiach ;) felgi też niczego sobie, a może to seryjne?... ale udało mi się ją wyprzedzić, więc jemu nie udało się wyprzedzić mnie, a takie auto raczej powinno to zrobić... zatem niech będzie w zestawieniu... 30. miejsce, 3. w nie-ruszanych...

Mazda MX-5 na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Ford Fiesta ST, 36. miejsce, 4. w nie-ruszanych...

Ford Fiesta ST na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Opel Vectra, 38. miejsce, 5. w nie-ruszanych...

Ople Vectra na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Hyundai Tiburon, 40. miejsce, 6. w nie-ruszanych... szybki wygląd, najpewniej seryjny...

Hyundai Tiburon na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Fiat SC, 41. miejsce, 7. w nie-ruszanych... wygląda na zwykły, choć trochę za wysoko w tabeli, ale niech będzie...

Fiat SC wiśniowy na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Ford Cougar, 43. miejsce, 8. w nie-ruszanych...

Ford Cougar na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Opel Astra, 45. miejsce, 9. w nie-ruszanych... co prawda trochę nie pasują te wloty po bokach, ale pewnie to taki bajer... bardziej nie pasują te fotele i pasy Sparco, ale z drugiej strony najzwyklejsze opony sugerują, ze to wszystko to tylko dekoracja, czas też jak na auto nie-ruszane...

Granatowy Opel Astra na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Opel Corsa, 46. miejsce, 10. w nie-ruszanych... gdyby nie te opony to wyglądałby jak każdy inny Opel Corsa i powiedzmy, że resztą się nie różni...

Granatowy Opel Corsa na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Mitsubishi Colt, 47. miejsce, 11. w nie-ruszanych... załóżmy, że ten wydech to tylko końcówka, koła okazjonalne...

Mitsubishi Colt na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Opel Astra, 50. miejsce, 12. w nie-ruszanych...

Opel Astra Przemka na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Alfa Romeo 156, 56. miejsce, 13. w nie-ruszanych...

Czarna Alfa Romeo 156 na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Audi A3, 57. miejsce, 14. w nie-ruszanych...

Audi A3 Mikołaja na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Fiat Palio, 58. miejsce, 15. w nie-ruszanych...

Fiat Palio na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

...tyle, 15 aut na 61 pozycji... przy czym pewnie połowa z nich była jednak ruszona, ale na pierwszą odsłonę zestawienia niech będzie... jedna czwarta, z jednej strony mało, z drugiej gdyby faktycznie było to 25 proc. to pewnie powyżej średniej na tego typu imprezach rozgrywanych w na polskich torach...

i jeszcze Alfa Romeo 156, które nie przejechało wszystkich prób i nie zostało sklasyfikowane... wygląda na nie-ruszane...

Czarna Alfa Romeo 156 na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

i jeszcze kilka kolorowych zdjęć...

Subaru Impreza z tygryskiem na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Kolorowy Suzuki Swift na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Kolorowy Ford Fiesta na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

...i Polonez...

Polonez na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Fiat 126p

Tym razem pomarańczowe 126p zajęło dość odległą pozycję, pewnie przez zwykłe opony...

Fiat 126p na starcie Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

...bo silnik o mocy 41 KM jest świeżo po remoncie...

Silnik Fiata 126p na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

...wydech pełen przelot...

Wydech Fiata 126p na Rally Sprint Cartmax 2012 w Lublinie

Komentarze (35) skocz na koniec

mrrr, 2012-07-20, 11:24
Ja tym razem znów odpuszczam, znajomi przekonali mnie jednak do udziału w Time Attacku w Centrum Szkolenia Policji w Legionowie... ;)
, 2012-07-20, 12:02
@mrr, co to ma znaczyć? :[ dezercja...
mrrr, 2012-07-20, 12:46
No ciężko mi być w 2 miejscach jednocześnie... ;)
Jedziesz na TPTD 16 września?
, 2012-07-20, 12:55
Ooo... nowy termin, zgłosiłem się już na 30. września, najwyżej bym przesunął z tego dnia, bo na dwa pod rząd to pewnie nie wyrobię...
Rudy, 2012-07-23, 11:03
Mam nadzieje że autor nie będzie miał nic przeciwko

https://picasaweb.google.com/103975727116130337815/TorLublin22072012?authuser=0&authkey=Gv1sRgCPC_74TBv_zTAg&feat=directlink
zdjęcia przed RSem
pozdrawiam
, 2012-07-23, 11:23
@Rudy, zamieściłem też link pod notką nt. szkolenia:
http://www.spalacz.pl/wyhamowal-czy-nie-wyhamowal
Rudy, 2012-07-23, 16:01
Ok ;D
Przemek Astra, 2012-07-23, 20:32
Dzięki Marcin za zaproszenie :)
Zjawiliśmy się pełnym kompletem Mikołaj (A3) ja (Astra GTC) Michał (pasażer).

Super zabawa :)

Myślałem, że zalicze jakieś dachowanie, a tu w klasyfikacji nie wyszliśmy najgorzej :) tylko wytłumacz mi jak są ustalane klasy? Widzę 4 i u mnie i u Mikołaja a naszych 100 konnych traktorków nie ma co porównywać, z Twoim samochodem.

Fajnie było tylko szkoda, że tor tak daleko.
Pozdrawiam
16, 2012-07-23, 22:36
Z tego co kojarzę klasa np. 3 to pojemność do 2000 ccm, jeśli jest turbo to centymetry sześcienne mnoży się przez 1,7 (?), więc jeśli mowa o A3 to pewnie 1,9 tdi. Wychodzi klasa 4 :)
gf, 2012-07-23, 23:31
Przy dieslu mnoży się przez 1.5 chyba
, 2012-07-23, 23:34
@Przemek Astra, fajnie, że przyjechaliście i dotrwaliście do końca ;) trochę się impreza przedłużyła, trochę zamieszania było przy pierwszych turach, normalnie to sprawniej wszystko szło...

a tam od razu dachowanie ;) nie jest tak łatwo porządnie wylecieć z toru zwykłym autem, trzeba nieźle się postarać, zignorować wszystkie objawy zbliżającego się wylotu poza tor...

nie ma co się napinać na nie wiadomo jakie wyniki, ja wbrew pozorom ;) jeżdżę asekuracyjnie, *byle bez przypału* to cel podstawowy każdej wizyty na torze ;)

co do klas to coś jak @16 napisał ;) niestety nie jest brany pod uwagę silnik diesla, wszystkie do jednego worka, a z takiego 1,9 czy 1,7 z turbo to bez problemu można i ze 250KM wyciągnąć... jedna z wersji S3 w takiej *budzie* jak ma Mikołaj ma przecież 1,8 i 225 KM ;)

albo i jest ten diesel, skoro @gf tak pisze ;) (dopisał, gdy pisałem komentarz)... nie wiem, mniejsza tam o to przecież ;) najlepiej się porównywać z jakimś bezpośrednim konkurentem, bo sporo osób ma mniej lub bardziej dłubnięte auta i ciężko wszystkich ogarnąć ;)
Przemek Astra, 2012-07-26, 19:14
Fakt jest 225 konne A3 w *budzie* Mikołaja ale to benzyniak :P

Dobrze było :) na następnym rajdzie będę mógł porównywać :)
Anakonda, 2012-08-01, 03:56
*Trzy koła* na belce w zakręcie to nie jest dobry wyznacznik modyfikacji.
tomecki, 2012-08-01, 22:51
Opel Astra, 45. miejsce, 9. w nie-ruszanych - Spalacz weź nie załamuj ludzi... Prowadzisz blog o motoryzacji a nie widziałeś nigdy Astry F GSI? :/ Ręce opadają...
, 2012-08-01, 23:10
@tomecki, jeżeli przyjechałoby do nas Nissan GT-R, czy Audi R8 V10 GT, czy jakieś 6.3 AMG w takiej postaci w jakiej wyjechały z salonu to też bym go dał do nie-ruszanych i podejrzewam, że to samo jest z tą Astrą F GSI, o ile faktycznie nie była samodzielnie modyfikowana... na pierwszy rzut oka nie widać żadnych większych zmian, nie licząc tych foteli...

ps. tak, nie widziałem (pewnie widziałem a nie wiedziałem) Astry F GSI... widziałem złotą Astrę Coupe, 2.0 i 200 KM, to pewnie ten sam silnik...
tomecki, 2012-08-01, 23:32
Ale to jest GSI ! Przecież każdy ją zna ;) Chociażby ten body-kit, ten wlot jest taki charakterystyczny... ;) Astra F GSI miała tylko 150 KM, które uzyskiwała, przy chyba już gotujących silnik, 6000 obr/min.
RRX, 2012-08-02, 20:36
@tomecki - to o czym mówisz to GSi 16V z silnikiem C20XE, były też słabsze wersje GSi 8V z C20NE, który miał 115KM
tomecki, 2012-08-02, 22:55
Wiem wiem że były, ja pierwszy i jedyny do tej pory raz miałem styczność tylko z 150KM, rakieta. ;)
nexia, 2012-08-03, 14:47
Do autora:
Patrząc na to że czarne evo z 3 miejsca i niebieską imprezę z 4tego widziałeś po raz pierwszy to świadczy tylko o tym, że na torze bywasz od niedawna i do tego bardzo rzadko.
nexia, 2012-08-03, 14:50
Dla ciemnej masy:
Astra ma wyloty nie wloty!!!! Tak samo evo ma wylot a nie wlot!!!!
, 2012-08-03, 20:26
@nexia,
od końca stycznia do teraz nie byłem chyba tylko na jednym rally sprincie, czyli byłem na 7? ponoć wtedy gdy nie byłem to akurat było najwięcej aut, więc pewnie wtedy byli *wszyscy*... bywam często, choć faktycznie od niedawna... w tym roku częściej niż omawiani zawodnicy...

naprawdę tak ważne są to wyloty aby tę *ciemną masę* uświadamiać? napisz może jaką to specjalną funkcję pełnią, wtedy będzie to ważniejsza informacja dla *ciemnej masy*... doprowadzone są do tych wylotów jakieś kanały? faktycznie coś z nich wylatuje?
tomecki, 2012-08-03, 21:41
Z tego co wiem poprzednie Clio RS miało prawdziwe kanały wylotowe, ale w większości aut to tylko fake.

nexia - cały czas miałem na myśli wylot, nie wiem czemu napisałem wlot.
Tomi, 2012-08-04, 23:45
Z tego co mi wiadomo to tak w evo jak i w astrze gsi te wyloty mają odprowadzać ciepło spod maski i w obu tych samochodach jest to już seryjnie. A co do evo z 3ciego miejsca jak i wrxa z czwartego to faktycznie rzadko można ich było widywać w tym roku na torze w Lublinie. Ale za to Subaru można widywać w Biłgoraju co imprezę :)
Rudy, 2012-08-06, 21:24
Tomecki, 2012-08-01, 22:51
Opel Astra, 45. miejsce, 9. w nie-ruszanych - Spalacz weź nie załamuj ludzi... Prowadzisz blog o motoryzacji a nie widziałeś nigdy Astry F GSI? :/ Ręce opadają...

silnik c20xe, moc 153KM, 100ml oleju plus 25l PB95, pasy sparco bo nie uważam aby w oplu z 93r dawały rade, fotele zamiast serii bo dawno się porwały, maska ori gsi bez wieś tuningu czyli ma służyć cyrkulacji powietrza, grill zdjety bo pokazuje ze jest jej za gorąco...ja tu wieś tuningu nie widze...
tomecki, 2012-08-06, 21:35
Ziomek a gdzie ja napisałem że jest wieś?
Rudy, 2012-08-06, 21:50
To było podsumowanie wraz z Twoim do wypowiedź do Spalacza...
, 2012-08-06, 21:52
Ok, jest ta lista nie-ruszanych zrobiona na podstawie zdjęć, z pominięciem kół... może ktoś by był łaskaw i je zweryfikował? komentarze są takie, że ta lista aut do niczego się nie nadaje...

1. Subaru Impreza kolegi, praktycznie nie ruszana
2. Audi A4, ja, nie ruszane
3. Mazda MX-5, na moje oko nie ruszana
4. Ford Fiesta ST, nie ruszana
5. Opel Vectra, nie ruszana
6. Hyundai Tiburon, nie ruszany
7. Fiat SC, ten pewnie dłubnięty
8. Ford Cougar, nie ruszany
9. Opel Astra GSI, w zasadzie nie ruszana
10. Opel Corsa, trudno ocenić...
11. Mitsubishi Colt, tutaj pewnie ten wydech cały wymieniony
12. Opel Astra, nie ruszana
13. Alfa Romeo 156, nie ruszana
14. Audi A3, nie ruszane
15. Fiat Palio, nie ruszane...

gdzie te błędy popełniłem w klasyfikacji, gdzie te gafy dyskwalifikujące całe zestawienie?
, 2012-08-06, 22:00
@Rudy, nie twierdzę, że to wieś-tuning, a napisałem, że to *dekoracja*, w taki sensie, że nawet jakby to była własna modyfikacja zawodnika (nie wiedziałem, że te wyloty są seryjne) to i tak to nie daje żądnej przewagi, która by określała auto jako *ruszane*... interesowały mnie one tylko pod kątem klasyfikacji w kategorii nie-ruszane...
RRX, 2012-08-07, 23:03
Tak jak koledzy wcześniej już pisali, te wyloty powietrza w GSi były seryjne (czy ładne to już inna sprawa) i miały poprawić cyrkulacje powietrza (problemy z przegrzewaniem się motoru)

@tomecki - ja miałem styczność z oboma tymi silnikami, tyle że w budzie Vectry, C20XE miałem okazję się przejechać i naprawdę nieźle sobie radziła, C20NE miałem w swojej, już świętej pamięci...
ukasz, 2012-08-19, 21:49
Jestem byłym właścicielem Opla Corsy widocznego na zdjęciach. Cztery dni temu go sprzedałem. :/ Jedyne zmiany w aucie to gwintowane zawieszenie, sportowy tłumik końcowy, szersze opony i kierownica sportowa. Silnik seria. :)
, 2012-08-19, 22:21
@ukasz, czyli jednak ruszony był... tłumik pewnie te 5KM daje :) zawieszenie sporo poprawia...
ukasz, 2012-08-20, 20:54
Hehe... biorąc pod uwagę, że przez 14 lat pewnie z 10 koni zdechło to te 5 od tłumika niewiele daje. :P Co do zawiasu to owszem, przyczepność super, ale okupiona dwukrotnie wyrwanym korkiem spustu oleju na wystających studzienkach. :) Ale nic, było minęło. Teraz jest Meganka Coupe z silnikiem F7R, więc moc jest ze mną. :)
R, 2012-11-08, 11:21
Nie prościej popytać ludzi co maja pomodyfikowane niż snuć domysły na podstawie zdjęć?
, 2012-11-08, 13:58
Niby prościej tylko ciężko by było w czasie się wyrobić, zwykle nie daje rady porobić samych zdjęć... mam sporo domysłów, sporo relacji piszę dopiero w domu oglądając zdjęcia...
gti, 2012-11-28, 14:43
Chyba kierownik audi i autor bloga za razem ma spore kompleksy związane ze swoją jazdą skoro tworzy własne klasyfikacje przejazdów na torze żeby być jak najwyżej.

Napisz komentarz

Autor *

Strona

Komentarz *